.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات درگلستان رايانه‌اي برگزارمي‌شود
انتخابات در چهار مرحله برگزار مي‌شود كه در مرحله اول ثبت نام كانديدها و كليه امور مربوط به هيات اجرايي ، مرحله دوم و سوم شامل نحوه راي‌گيري است كه با ارايه كارت ملي و ثبت شماره كارت ملي و مرحله چهارم شامل ...
انتخابات درگلستان رايانه‌اي برگزارمي‌شود

مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان گفت: انتخابات سال جاري در اين استان به صورت الكترونيكي و رايانه‌اي برگزار مي‌شود.

"سيدقاسم حسيني"در خصوص چگونگي برگزاري انتخابات الكترونيكي اظهارداشت: انتخابات در چهار مرحله برگزار مي‌شود كه در مرحله اول انجام امور اداري شامل ثبت نام كانديدها و كليه امور مربوط به هيات اجرايي توسط رايانه انجام مي‌شود.
وي ادامه داد: مرحله دوم و سوم شامل نحوه راي‌گيري است كه با ارايه كارت ملي و ثبت شماره كارت ملي در رايانه انجام و مرحله چهارم شامل شمارش آرا خواهد بود.
به گزارش ايرنا اين مسوول در امر انتخابات استان گلستان يادآور شد:
در مرحله شمارش آرا نيز در حوزه‌هاي انتخابي داراي ‪ ۳‬نماينده و بالاتر شمارش توسط رايانه انجام مي‌شود.
حسيني اضافه‌كرد: در حوزه‌هاي انتخابي كمتر از ‪ ۳‬نماينده شمارش به صورت دستي انجام مي‌گيرد كه در استان گلستان شمارش بصورت دستي انجام خواهد شد.
مدير كل سياسي و انتخابات گلستان در مورد مزيت برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي اظهارداشت: برگزاري اينگونه انتخابات موجب صرفه‌جويي در وقت و هزينه، نيروي انساني، افزايش سرعت در كار اجرايي، دقت و سلامت در اجراي انتخابات و جلوگيري از امكان سوء‌استفاده از شناسنامه‌هاي سرگردان خواهد بود.
وي همچنين در خصوص چگونگي برگزاري انتخابات رايانه‌اي در استان گفت: با شروع روند اجرايي و عملياتي كار انتخابات، شناسايي شعب فاقد خط تلفن ثابت و تامين صندوقهاي متحدالشكل براي تمام شعب در استان گلستان آغاز شده‌است.
استان گلستان بيش از يك ميليون و ‪ ۶۱۳‬هزار نفر جمعيت دارد كه در ‪۲۴‬ شهر و حدود يكهزار روستا ساكن هستند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.279 seconds.